Networking pentru Startup-uri: „un supliment alimentar” necesar pentru crestere

human-1157116_1280

Capcana in care cade orice start-up este ca se concentreaza prea mult pe “to do list” si prea putin pe elementele care pot crea cu adevarat clienti si awareness. Desigur, bifarea to do list-ului si „ajungerea la zi” cu task-urile sunt foarte importante, dar un start-up care sta „incuiat in casa” in timp ce tace si face va ramane in faza de start mai mult decat trebuie pana sa paseasca in faza de UP.

Nu stim autorul, din pacate, dar am remarcat o vorba inteleapta care circula in social media: „daca vorbesti si vorbesti, si iar vorbesti, dar fara sa faci nimic din ce vorbesti, e ok; daca faci si faci, si iar faci, dar fara sa vorbesti, e ca si cum n-ai fi facut nimic”. Pare superficial, dar e o realitate a zilelor noastre care nu poate fi neglijata. Aici intra in scena micul geniu neinteles: networking-ul. Gresit abordat uneori, temut alteori, este un “supliment alimentar” necesar oricarei afaceri aflate la inceput de drum. Si da, exista si o doza (saptamanala) recomandata, daca zilnic pare prea istovitor… Networking-ul nu este un panaceu si nu regleaza orice problema cu care se confrunta o afacere. Dar ajuta orice afacere cu potential sa creasca, sa fie cunoscuta si sa isi gaseasca potentiali clienti sau colaboratori.

Este diferit networking-ul pentru startup-uri? Am spune ca se diferentiaza nu din perspectiva lui CUM, ci din perspectiva lui CAT si CE. CUM se face ramane la fel: participarea la evenimente relevante, abordarea persoanelor potrivite si relatarea coerenta a povestii startup-ului. Insa, in cazul startup-urilor, e nevoie sa se regleze frecventa, in sus… Mai exact, un antreprenor la inceput de drum trebuie sa mearga la mai multe evenimente si sa adere la mai multe grupuri relevante pentru el. Selectia va aparea natural pe parcurs, evaluand participarile si rezultatele pe care acestea le aduc. Dar start going out! Mergi out of the house si vei prinde mai mult curaj sa gandesti out of the box! 🙂
Un startup prezinta simptome tipice: este fie prea increzator fie prea neincrezator in ceea ce face, abordand mai rar calea de mijloc, iar grupurile si evenimentele de networking sunt un bun barometru necesar validarii ideii…sau rafinarii ei.

La startup-uri ne-am gandit si noi, echipa We Love Digital Unirii, in colaborare cu Upgrader, cand am conturat noul nostru concept de evenimente de networking, astfel incat sa venim in intampinarea diverselor nevoi pe care le are un startup. Astfel, ne-am decis sa cream oportunitatea de a interactiona in aceeasi zi fast si slow: incepem dimineata impreuna cu storytelling si speed networking si ne continuam intreaga zi in spatiul de co working, din cadrul hub-ului (Str. Radu Voda 17 – aproape de Piata Unirii)!

Vei avea, draga startup, ocazia sa primesti sustinere si feedback din partea grupului si sa iti petreci ziua de lucru intr-un nou spatiu de birouri in sistem co-working, care te va inspira sa gasesti noi idei.

Ne vedem la Startup Story pe 2 martie, incepand cu 9.30 si lasam to do list-ul sa se sedimenteze pentru o zi…

Detalii despre eveniment AICI
Inscrieri AICI
human-1157116_1280

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *